Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Blue Moon Sushi & Grill. Meer weten? Ontdek meer
Daphne Stijntjes
23 jan 2023 om 20:21
Sushi was een rommeltje helemaal uit elkaar gevallen en rommelig
Angela
21 jan 2023 om 22:04
2 uur gewacht en de sushi was zo slecht gemaakt was 1 grote bende
Suzanne
20 jan 2023 om 19:16
Ik had lang niet besteld bij blue moon. Ik weet nu precies weer waarom. Sushi was niet lekker van smaak. Zalm leek niet vers en het was erg droog! Zonde van mijn geld.
anoniem
17 jan 2023 om 23:03
Sushi was niet vers en erg droog
Warme gerechten waren koud, tataki was te ver "door"
We zijn veel beter van ze gewend, is eerste keer dat ze een onvoldoende krijgen
anoniem
9 jan 2023 om 22:11
Sushi was niet vers, de rijst was erg droog. Gyoza was koud.
anoniem
9 jan 2023 om 13:24
Eten 45 minuten later dan afgesproken tijd, gebeurd regelmatig . Sushi goed.
anoniem
9 jan 2023 om 9:48
Het duurde bijna 2 uur voordat ik het eten kreeg. En de sushi was ook niet lekker. Slecht gerold en het viel helemaal uit elkaar. Ook hebben ze de soja saus veranderd, die ik persoonlijk echt niet lekker vond.
Carmen Voskamp
7 jan 2023 om 20:30
Heb 1,5 uur gewacht. En bij aankomst waren alle warme gerechten waren koud. De banaan in deeg was koud en niet gaar!
Yvonne vd Meulen
29 dec 2022 om 10:18
De bezorging was wat ad late kant op een 10 min 0f 15 min kijken we niet maar 40 min later dan afspraak is wat veel.... verder was het eten wel erg lekker..alles was op dus,....
Anita Bakker
22 dec 2022 om 19:08
Minimale kwaliteit... zowel voor t oog, praktisch even als smaak
anoniem
19 dec 2022 om 20:23
Dit was de laatste keer hier bestellen, het eten is veel te duur voor wat je krijgt; rijst met een stukje komkommer en een mini stukje vis. En dan €12,- per vergelijkbaar portie mogen afrekenen.
Kaya
11 dec 2022 om 18:50
Alleen sushi ontvangen bestelling was niet compleet potata wedges zaten er niet bij. Gebeld paar keer geen gehoor